Tugbardm Kızlar 39+1 im pembe renkli kanama var şimdi tuvalete girince geldi peçeteye geliyor bu nişanmı? Doktora gitmem gerekirmi? Saat 11 de çok önemli bir sınavım var girmem lazım 11 den sonra gitsem olurmu doktora çok endişelendim
azizeguneyy Tugbardm Nişan canım. Nişandan hemen sonra doğum olduğunu hiç görmedim. Sancı gelmesini bekle bence saat 11'e kadar bir şey olmaz çünkü çoğunlukla nişandan bir kaç gün sonra doğum yapılıyor ben nişanımdan bir gün sonra kızımı doğurdum.
Zeyneppmuratt Tugbardm canım korkutmak istemem ama 5 gün önce arkadaşım doğum yaptı nişanı geldikten 1 saat sonra hastaneye gitti 3cm aciklik vardı hemen yatırdılar hastaneye tedbirli ol yine de
azizeguneyy Tugbardm Dur kasıklarında ağrı varsa değişir. Belinden başlayan kasıklarına inen ağrıların var mı?
Tugbardm azizeguneyy evet kasığımdan belime giren bi ağrı oldu iki kere ama düzensiz yani bir dakika içinde iki kere girdi 10 dk önce tekrar olmadı daha canım
Tugbardm Zeyneppmuratt tamam canım bu nişan tek seferlik gelen birşey demi tekrar kan gelmedide bende
Tugbardm Kızlar hastaneye geldim 1 cm açıklığım varmış başka birşey demediler nstye bağlayacaklar şimdi
Tugbardm Zeyneppmuratt canım kağıt imzalatıp eve gönderdiler. Nstde sancım çıktı 60 larda sürekli ama açılman az sancını evde çek dayanamayacak gibi olunca gel dediler canım.