Ben 👍🏻 Tavsiye ederim eğitimler var gebe okulu 2. Katta katılın zaten doğumhaneyi gezdiriyorlar ebelerle tanışıyorsun anlatıyorlar. Kendiniz görürsünüz. Bide Facebook da sayfaları var oraya kayıt olursanız doğum yapan anneler içtenlikle yaşadıklarını anlatıyor. Umarım yardımcı olmuşumdur . Hayırlı doğumlar 🥰