Bende o hastaneye gitmiyorum ama cinsiyet öğrenememiştim kendi doktorumda Ogün doktorumdan dönerken hayat hastanesini gördüm bi gireyim belki gösterir diye girdim öylesine Fatih beye fatıh beyı cok begendım cok pozitif ve güleryüzlüdü hatta hastaneme gelin sizi çok sevdim dedim ama hastane olarak biraz bana vasat gelmişti ama bütçesi önemli olanlar kesinlikle gitsinler bence