Adel001 inan bilmiyorum ilk geldigimde Türk görunce o kadar mutlu oluyorum ki Benim insanim yurekli delikanlidir diyordum ama nerde dediko kuyu kazma emek calma hersey onlarida herkes bir digerini basamak gibi kullanma savasinda SAF ve salak kaldik esim ve ben olamiyoruz da onlar gibi artik kaciyoruz bizde uzak durabildigimiz kadar uzak duruyoruz