Kızlar 29. Haftada kasik agrım ve hafif lekelenmem olunca doktora gittim 1 cm aciklik olduğu söylendi günde 2 kez progestan kullanıyorum ve gerekmedikce yerimden kalkmıyorum şimdi 30+6 olduk ve benim sürekli adet ağrısı gibi agrım var ve bebek kasigima fena halde baskı yapıyor. Agri bacagima kadar yayiliyor. Bazen bıçak saplaniyor gibi oluyor açılma devam mı ediyor yoksa diye korkuyorum. Dün kontrolüm vardı doktor sadece nst çekti muayene etmedi nst normal haftaya gel dedi. Sizce bu adet ağrısı gibi ağrı ve baskı normal mi benim gibi olan var mı?