Drryy Yaklaşık 3-4 saattir rahimde sanki idrar yolu enfeksiyonu yaşayanlar bilir bişey batıyo gibi oluyor içten sürekli kendimi kasıyorum bebek hareket ettikçe daha fazla oluyor başına gelen varmı 36 haftalığım bu arada
sonsuzmasalim Drryy Bende sancı adet sancısı gibiydi ve belime doğru vuruyordu dakikasını tutabiliyordum her 3-4 dakika da bir gelirdi.🤔
Alya_mira Fatos0277 yaa benimde ara ara karnımdan daha doğrusu kasıklarımdan adet ağrısı gibi ağrı giriyor ama çok uzun sürmüyor ve düzensiZ. Bende 36 haftalık gebeyim sancı mıdır ki?