Kızlar 37. Haftadayız 2 cm açıklığım ve nst de bayağı bi sancım çıktı ama dr ilaç verip eve gönderdi en azından p.tesi ye kadar bekleyelim sesi ..bebek kanala İnmemiş henüz sancılarla mı inecek acebaaaaa bi alakası var mı bide böyle olupta yatışı yapılan var mı