Pinarynr canım ihmal etme.ben burda 34. Haftda doğum yapan postlar da gördüm yorumlarda gördüm.masallah sapasağlam çocuklar. İhmal etme dememin sebebi önleyebiliyorlar sartlar uygunsa. Benim de 34.haftamda çok sık kasılma ile beraber ağrım sancım vardı . Ki nst de sancım çıktı. .ultrason ve alttan muayene de sorun olmayınca ciğer geliştirici vurdular.müşaade altında kaldım.taburcu ettiler.Ama doktorum çook sıkı tembih etti.bi daha aynı şeyleri yaşarsan,suyun ya da nişanın gelirse hemen geliyorsun dedi.çok şükür iyiyim şuan.35+2 olduk.36 ya kadar sorun çıkmasın diye dua ediyorum bende.