Afra9535 Bugün nisanim geldi kizlar kontrol amaciyla hastaneye gittik muane edildi doğumun baslamis nst ye baglayalim ddiler. Sancim olmadigi icin eve gönderdiler sancini beklicez ddiler böyle olan var mi varsa ne kadar sürede doğum yaptınız ...