Bugün baya kaşıntı oldu bizde acile gidelm dedik dr tahlil istedi bir de nst ye gir dedi sanci çıktı nöbetçi kadin doğuma yönlendirdi. Dr.un yanına gittik açıklık bakicam dedi bnde müsait değilim yaptırmasam ultrasonla baksaniz dedim hasta tedaviyi kabul etmiyor diyo. haftası küçük diye birde ilk bebeğimi kaybettim doğumu tetikler diye korktum açıkçası. Bu hafta hareketleri biraz azaldı Ultrasonla bakamaz misin bebek iyi mi diye dedim yk illa çatı muayenesi yapacakmış. Snra tartıştık gelme bir daha dedi bnde burda bi sn mi varsın dedim bana gelmeyin o zmn dedi sana gelmem zaten dedim. Acildeki drun yanına gittik tahliller için Sağolsunlar baya ilgiliydi onlar. Naptiniz dedi usg ile bakmadığını söyledim onlarda biliyodum şansımızı denedik dedi. Genelde bakmıyor galiba. Birde karda kışta soğuk havada gittim hastaneye.