Hanımlar 16+4 günlük hamileyim ve geçmeyen bir enfeksiyondan çekiyorum🙁 ilk 9.hafta yaşadım bu durumu doktorun tavsiyesiyle tek kullanımlık bir toz içtim ama bu kez piyeloseptly diye bir antibiyotik verdi rahatlıkla kullanabilirsin dedi ama insan rahat olamıyor işte var mı bu problemi yaşayan açıkçası korkuyorum hamileligim boyunca yaşayacak mıyım ben bu problemi?