Kızlar 28+3 haftalık hamileyim bugün ilk defa karnımın sağ taradında bi sertlık oluştu kaburgama yakın dokununca uyuşukluk hissi vardi karnımda bir iki defa da o bölgede kasılma oldu arabadaydım indim yürüdüm 3 4 dakıka sonra geçti bebeğimin hareketlerini takip ediyorum hiç bi sorunu yok kımıl kımıl bu zamana kadar kanamamda olmadi hiç herşey yolunda çok şükür neden olur peki bu durum endişelenmeli miyim doktoruma da danışmadim 🙄