Kumsalim Şimdi genel olarak bu tip durumlara "düşük tehlikesi" var denir. Çünkü normal gebelikte leke ve kan normal kabul edilmez. Lâkin bazı bayanlarda kese dışı kanama çok görülür. Onlardan biri de benim. Kullandigim Progestan fitil, Crinone Jel ve Proluton iğnesinden sonra tamamiyle absorbe edildi. Bol bol dinlendim o süreçte. Ve o alan yok oldu. Size tavsiyem öncelikle sakin olmanız. Bunu yasayan cok bayan var. Eger saglikli bir embriyoysa sizi birakmaz, sagliksizsa birakir bu da sizin yararinizadir zaten. Ayrica hayatta herşey bir risk degil midir zaten. Bir de neden ilaç vermediğini merak ettim. Çünkü bu saydıklarım, bebegin rahime tutunmasını sağlayan ve progesteron hormonu içeren ilaçlardır. Kanama alanı görüp de bu ilaçları vermeyen yok. Dikkat ermedim... Kendi doktorunuz mu böyle dedi size?