kizlar 37+1 haftalik gebeyim ve 2ci gebeligim normal dogum oldu ilk gebeligim simdilik.bu gebeligimde normal olacak insallah ama asiri korkuyorum o sanci beni korkutuyor nasil bu korkuyu yenecem bilmiyorum ustelik gece oldumu korku daha fazla basiyor 😢