Muayne fiyatı 60 70 tl civari birşey doktorlar ilgisiz doğum anında pekde önemsemiyorlar bundan yillar önce annem gidiyordu o hastaneye sancısını gelmiş gece gitmis doktorlar hemşireler uyuyormus hemsire uyandırmış doktoru bakmış doktor senin daha doğumuna var deyip göndermiş devlet hastanesine gitmsler apar topar 20 dk sonra doğum yapmış odalari hiç iyi değil ve haftaya arkadasim orada doğum yapcak sezaryan yapıyorlar herkesi