birtutammutluluk M-Ali bende kayserideyim deprem anında 2. Kattaydım. 2. Katta bile beşik gibi sallandık. Yukarı çıktıkça deprem daha fazla hissediliyormuş. Sizde daha kötü olmuştur :/
Mororkide HappyMom kayserıdeyım bır anda telefonum calmaya basladı hamılesın cok korktunmu dıye ablam aradı noldu dedım deprem oldu geberdık korkudan dedı Şansımıza kayınvalıdeme gıtmıstık ve evlerı kayaların uzerınde hıc hıssetmedık ki ıyıkı hıssetmedım evım 7.katta asagı atlardım ben kesın asırı korkar oldum hamılelıkten ızledıkce korkuyorum tvden Allahım korusun Rabbım bır daha yasatmasın ınsaallah😓
Meliha_nur Mororkide erkilet temi canim kayinvalideler bizde orda oturuyoruz kayinvalidemler hissetmemis ben melikgazideydim hala kotuyum o derece
Mororkide Meliha_nur yok yukarı talas alıdagın arkası yanı bende kıranardındayım sallanmıs bına bızım
birtutammutluluk Meliha_nur bende melikgazideyim. Korkunçtu. İl defa başıma geldi. Ne yapacağımızı şaşırdık. Hiç bişey yapmadık. Olduğumuz yerde herkes birden sesli sesli dua etmeye başladı. Bende tekbir getirdim sürekli. Tekbir afeti frenliyormuş aklınızda bulunsun 😢
Feyzachn HappyMom Ilk defa bu kadar korkup etkilendim çünkü ilk bebeğim geldi aklıma. Daha şimdiden böyle oluyormuş demek ki.. Herkes sokaklara döküldü belli bir saate kadar eve girilmedi. K.maraş bu kadar hissettiyse allah orada yaşayanlara yardım etsin birdaha kimseye kıyısından köşesinden tattirmasın bu durumu😥😥😥
[silindi] HappyMom bi kadin varmis hamileymis umarim bebegide kendiside iyidir suan allah yardimcilari olsun
Simgeeee [silindi] öldü canım elazıgdayım ben baska bir hamile daha hem karnındaki hem de diğer oglu öldü 🥺
NurseB HappyMom 89 depremini yaşamış biri olarak Elazığ çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun, çok zor hele bu kış günü Allah yardım etsin, dualarımız sizinle. Vefat edenlere rahmet diliyorum
Meliha_nur birtutammutluluk bende kendi annemlerdeydim kayseri parkin orda oturuyorlar inan o kadar korktum ki kasıldim tansiyon firladi zor kendime geldim😔
SameTugcEymen HappyMom Çok ama çok üzüldüm. Rabbim yar ve yardımcıları olsun insAllah. Rabbim daha beterinden korusun. Ölenlere rahmet geriye kalanlara sağlık ve selamet dilerim. Yakınlarının da başı sağ olsun Allah dayanma gücü versin. 🙏😔
birtutammutluluk Meliha_nur aman dikkat edin :( biliyorum cok zor ama siz daha panik yapmamaya çalışın. Bebeğinizin sağlığı için 😪
Annemerve HappyMom Kızılay, #Elazığ'da meydana gelen 6,8 büyüklüğündeki depremle ilgili bağış kampanyası başlattı "Deprem' yazın, 2868’e SMS yollayın, 10 lira katkıda bulunun. Dilediğiniz kadar gönderebilirsiniz. Gün dayanışma günü." #Elazığ
Meliha_nur birtutammutluluk canim deprem oldu ben kasıldim kollarım bacaklarim kitlendi esim zor acti yatirdi beni bi 13 bi 10 gece 4 e kadar oyleydi sonra uyudum simdide kahvalti yapip doktora gidicem hala kotu haldeyim
1dem HappyMom kayseri de perde kanepe lamba öyle bir sallandı ki çığlık atacaktım. Elazığı düşünemiyorum 🤦 Rabbim daha büyüğünden korusun.
Meliha_nur 1dem annemlerde perde yok camin icinde perde ofis sistemi gibi onun icinde ki perdeler delirdi o bicimdi