Arkadaşlar elazığdayım 37+3 haftalığım nasıl aşağı indirdiler beni ne yaptım ne söyledim hiç hatırlamıyorm resmen şoktayım Allah yardımcımız olsun, hava çok soğuk herkes bulunduğu yere sığınıyor biz mesela üniversiteye sığındık, evlerimize giremiyoruz, çöken apartmanlar var ama yanlarına dahi gidemiyoruz, öyle bir trafik yoğunluğu vardı, şimdi hafifledi ve hala olmaya devam ediyor