Kızar 39+2 haftalıgım dr iki gün önce suyun azalmış dedi ama bebek kanala inmemiş sancım da çok hafif oldugu için geri yolladı ama bugun yürüyüş yaptım ve dönüşte lavaboya girdigimde iç çamaşırımda hissedilecek şekilde ıslaklık olmuş ve az önce de oldu başına gelen varmı? eger bebegin suyu azalırsa suni sancı vereceklermiş bebek daha kanala bile inmemiş 🥺 doğuramam diye korkuyorum