[silindi] Safiye12 valla uykululuk hali ve bel agrisi haric cok iyiyiz kizimla 😄😄haaa bide bulasiklari uzaya gonderme projelerimizde devam ediyor😄😄😄
Nvn00 Safiye12 yarın 14 haftaya giriyorum ara ara mide yanması ve aşırı uyku hali dışında bi problem yok şükür 😊
mehefey Safiye12 bizde 13+1 iz bulantı ilacı içiyorum gün aşırı. 3 gün içmiyim dedim bugün yine bulantım çok oldu😥 geçsede kurtulsam çok sıkıldım bide hasta gibiyim. Oğlumda var 2,5 yaşında zor oluyo bulantıyla onunla ilgilenmek😔
Miriko Ben 12+3 oldum bugün. Başlarda çok halsizlik vardı. Mide bulantısı çok yoktu ama canım bişey yemek istemiyordu. Az yedim diyebilirim. Şimdi sabahları acıkıyorum :) halsizliğimde daha iyi durumda. Kendime geldim diyebilirim🥰
Yaman Safiye12 bm hamile kaldığımdan beri var bugün en sonunda doktoruma renni şurup yazdırdım biraz rahatlatiyo
Miriko Bişey sormak istiyorum size ya bu haftalarda ultrasonda crl ölçümünde bebeğin haftasının geride olması normal mi? Doktorum normal dedi ama ben yine de biraz tedirginim açıkçası
Yaman Miriko normal cnm normalde 13 haftaligim ama bugün kontrole gittim 12+5 çıkıyor o biraz bebeğin boy ölçüsüne göre çıkıyor ondan oluyor diye biliyorum
Bebisim12345 Aa cinsiyetleriniz belli oldumuuu😍😍 bende hafta ici 13 olucam ve doktorum kontrole cagirdi belli olurmu cinsiyet merak ediyorummm🥰🥰🥰😍😍
mehefey Safiye12 inşallah benimde daha az olur. İlk oğluma göre çok iyi zaten ama yinede bulantım hiç yok değil