Melike1734 ben ikiz gebelik yaşıyorum bir kız bir erkek. Erkek olanda ayrıntılı ultrasonda beyin sıvısı 11 ölçüldü düzenli takip önerildi. Hemen kendi doktoruma koştum o da baktı ve bu çok normal bu haftalarda 24 haftalıktı o zaman. 30 haftalıkken de perinatologa göründüm düzelmiş sıkıntı yok dedi. Diğer organlarında bir sorun görülseydi o zaman sıkıntı olabilirmiş. 35 haftalık olduk şimdi çok şükür. Canınızı sıkmayın inşallah sağlıklı olacak bebeğiniz.