Ksnmzz Hcr_krt benmde elimde oluyo serçe parmağım özelliklr çok haraketsiz kaldığında oluyo kubital tünel sendtomuymuş dirsekten gelen bi sinir sıkışmasımı neymiş elimi yumruk yapamıyorum yapınca serçe parmağım kitleniyo yavaş yavaş açılıyo geri.
Tubina Hcr_krt bende de var aynı şey, karpal tünel sendromu. doktorum tuzu tamamen kes dedi ödem de bu ağrı ve uyuşukluğu tetikliyormuş. Bide magnezyum içmeye devam ediyorum.