Kızlar merhaba adetime daha 2 gün var 26 aralık son adet günümdü 3 gün önce test yaptım neqatif çıktı yenisini yapmaya korkuyorum sizde ilk hamilelik belirtileri hangisi oldu? Reql olcakmışım gibi sancılarım var göğüslerimde Bastırınca çok hafif Ağrı oluyor