Aslında hamile olmadan önce sembolik.bende bebişlere selam.verirdim ama sinir bozucuymuş cidden 😀 boş bulunduğun anda dokunmaları tedirgin ediyor beni hemen geri çekiliyorum. Eşim ve kız kardeşlerim dışındakilerin dokunması hoş değil. Hamile görürsem artık elim direk karnına gitmez insanın başına gelince anlıyomuş 😊