Rukiyedere merhaba ben evlenmeden önce annemler ihlas kullandı uzun yıllar ve çok memnunduk. Evlendik şimdi biz Lg marka taktırdık 3 sene oldu bundanda çok memnunuz 🤗 ben musluk suyuyla yemek çay yapamıyorum tadı farklı geliyo sürekli damacana kullanmak da aşırı zor ve masraflı o yüzden taktırdık memnunuz