Esin1234 10 haftalik hamileyim. 2 gundur ara ara genital bolgemde sag tarafta batma hissi yasiyorum. Gelip gidiyor. Bunu yasayan var mi acaba ? Bu haftalarda ozellikle
Esin1234 Deletedmom137 ara ara kahverengi lekelenme de yasadigim icin tedirgin oldum. Acaba bebek rahmi genislettigi icin mi oluyor bu his. salı gunu doktor randevum var o zamana kadar rahat olmak istiyorum ama ne mumkun🤦🏻♀️
Deletedmom137 Esin1234 lekenmen varsa kesinlikle bir doktora görün canım rahim kasık ağrısı karın genişlediği için olabiliyor
Esin1234 Deletedmom137 lekelenmem icin gorunmustum doktor bir sikinti gormedi. Kese ve kalp atislari normaldi cok sukur. Surekli degil ama 3 gun olmuyor 1 gun tekrar basliyor kanamam.
Esin1234 Deletedmom137 sadece ilk kanamam oldugunda doktor ignesini yapti. Sonraki hafta kontrole gittim. Ilac vermedi. Kanama surebilir dedi. 1.5 hafta oldu en son gideli. Sali gunu tam 2 hafta olacak yine gidecegim. Bu 1.5 hafta icinde 5 gun cok hafif lekelenme olmustur diger gunler olmadi