Kuzular bugün aşılama için konuşmaya gittik tahlillerime baktı her zamanki doktorum daha önce rahim filmi çekinmiştim hafif bi yapısıklık var demişti bugün tekrar baktı ve bana senin sol ve sağ tüpün açık ama sol tüpün olduğu yerdeki yumurta hücresini çeken saçaklar yapışık dedi yani tek taraflı oluyor yumurtlamam fakat yinede engel değil dedi sonra nasıl açılır dedim amaliyat ama tekrar yapışma olasılığı var dedi tekrar çatlatma iğnesi olucaksın dedi adetin 11. Gel dedi aşılama olayında da tutma olasılığı düşük boşuna masraf yapacaksınız tüp bebek daha iyi dedi tanı olarakta inferilete dedi nedeni yok yani eşiminde morfolojisi 2ydi onuda sorun etmedi ben hem özele hem devlete gidiyorum devlette bana hayır morfoloji önemli diyip eşimi ürolojiye göndermişti şuan benim tek taraf çalışıyor eşiminde morfoloji 2 bu çarşamba devletede randevum var tekrar iğne olucam aşılama tutma olasılığı düşük diyince biz tekrar başa sardık ne yapacağımı şaşırdım artık eşim acele etme diyor ben çok istiyorum anlamıyor 😞😞😞