Bu kadar paniklemeyin, içtiğiniz şey alt tarafı glukoz. Büyük ihtimal zararlı olduğunu söyleyen bilgisizler oldu sende evham yapıyosun boşuna. Soğuk su iç, işe yaramazsa yat uyu dinlen. Ben yaptıktan sonra hareketinde değişiklik olmadı. Uyuyodur belki sende dinlen yarın bakarsın