Kızlar 30 haftalik hamileyim ve imom omega balık hapim kalmadı ve bütün eczanelere sorduk bulamadik eczacı doktoruma başka vitamin söylemesini istedi ve bende sordum VİTAFEMIN alabilirsin dedi şimdiye kadar hep imom kullanmistim aranızdan bu vitamini kullanan var mi?