Öğretmenim ,2 tane Ateş diye öğrencim oldu ikisi de çok hareketliydi şımarıklığı da vardı . Ben de kızıma isim bulamıyorum şuan , her isimden tanıdığım öğrenci var nerdeyse ve isim karakterini biliyorum 😂😂😂 Tek koymayın ateş ismini lütfen çok güzel isim ama 🥰