Kızlar 34. Haftada nstde 10 dakikada bir 30 40 larda sancı çıktı doktor ciğer geliştirici verdi iğne bu sancılar normal mi sizce ben hissetmiyordum ama nstde çıktı böyle olup 37 38 de doğum yapan varmı 36 haftayı bile bulsa iyi olcak açılma fln yok ama sancı çıkıyor