Selam kızlar 7+1 deyim bende. Karın ve bel ağrım oluyo ara ara şiddetleniyor kanamam falan yok çok şükür ama tedirgin oluyorum. Mide bulantım ve hazımsızlığım da vardı ama bugün Pek olmadı korkuyorum kötü bişey duyucam doktordan diye. Sizin de oluyo muydu böyle ?