Kızlar 15 haftalık olduk 1 haftaya kadar devamlı kasıklaarıma kramp giriyordu doktor iyice muayene ettı sıkıntı Yok dedı 2 gündürde karnımda gerilme oluyor gibi bi hissiyat var çok yürüğümde falan az az karnıma değişik bi agrı geliyor dinlendiğimde geçiyor böyle bişey yaşayan veya bilgisi olan varmı 🙏🙏