Arkadaşlar 23 haftalık hamileyim karnımın sol tarafında böyle uyuşma hissizleşme karıncalaşma oluyor karnımı ellediğimde normal gibi ama içerden sanki sertleşiyor gibi başına gelen var mı doktoruma sordum sadece magnezyum verdi ama fayda etmiyor her akşam düzenli bir şekilde oluyor rahatsız ediyor ister istemez korkuyorum başına gelen var mı