cnntylmz Kizlar bu ay femera kullandim 20mm oldu yumurtam doktorum catlatma ignesi verdi vuruldum aranizda boyle hamile kalan varmi kacinci ayinizda kaldiniz
Aysegulum27_ cnntylmz iğneyi nezaman vurundun iğneden kaç saat sonra ilişki önerdi doktorun .nezaman çatlıyormuş yumurta
Tugce1803 cnntylmz ben geçen ay femara ve çatlatma iğnesi kullandım sağ yumurtam 20 mm oldu iğne vuruldum ama tutmadı doktor bu ay aşılama dedi onu da ben istemedim
Aysegulum27_ cnntylmz 36 saat sonra gün aşırımı olacak peki .birde nerden biliniyor 36 saat sonra çatladığı .ya öncesinde çatlarsa kaçarsa yani çatlama
cnntylmz Mehtapakgl benim 2 ay klomen oldu sonra rahim filmi sonra ki 2 ayda femera + catlatma oldu bakalim bu ay tutacak mi
cnntylmz Tugce1803 pco var ben 1 kere gebelik grcirdim ama düsük oldu. Doktorum önermedi daha kendiliginde bir gebeligin var dedi biraz bekleyelim olusmazsa asilama önercek
DiplomaliEvHanimi Kizlar bisey sorcam benim tarlusal 5gun once bitti bugun peceteye sildim cok az kan bulasti. Bugun mu 1 sayayim Pedi alacak kadar gelincemi sayiyim cnku 5.gun femera kullanacam ya gununu kacirmayim 😍