Selay ben ne çektim ondan Allah biliyor.. Afedersin çok afedersin zeytinyağı varya has onu kıçıma pamukla sürüp öyle yapıyordum.. Kabızlık vardı bide offff diyorum offf. Doğumdan sonra ıkınmaktan olmuştu... Herşeyi denemiştim zeytinyağı işte dediğim gibi brni rahatlatmıştı