Merhaba arkadaşlar 39+1 haftalık hamıleyim doktorum açılmamın olmadığını söyledi ve haftaya ikaçlarla doğumu başlatalım istersen dedi suni sancı açılmamın hiç olmaması durumunda verilmesi normalmi bu şekilde açıklığım olurmu ya olmazssa sezeryanamı alırlar beni çok kararsız kaldım iki acıyıda bırden yaşamak istemiyorum 😫😩