Yelz_91 Arkadaşlar ikizlerime biberon almak istiyorum . Kaç ml almalıyım , biberon kaç tane almalıyım , hangi markayı öneriyorsunuz ve cam mı plastik mi almalıyım ?
Gamm Yelz_91 ben ikişer 120 ikişer 240 ml aldım cam avent. 4 5 ayda tutmaya başladıkları zaman plastik alıcam birer tane de