Eski dönemlerde hep ay takvimine göre yaparlarmış. Araştırdım biraz yani çoğu yerde gerçek yazıyor.
Ayın büyüme küçülme evresine göre tüylerinde güçlenme vs aşaması varmış
Ona göre alındığında kökler güçlenmeden alındığı için etkisi daha uzun olurmuş
Ben deniyorum bikaç aydır
Ama şimdi hamileyim ve biraz zorlamaya başladım
Merak ettim yapan var mı
Bide iyi kötü şuan zorlasam da alıyorum ama acaba bırakmam gerekir mi ağdayı