Kuzey88 elleyip sakın sıkmayın.süt oluşmaya başlamış artık. Su gibi sarımsı bi sıvı da geliyor benden.geçen hafta oldu.ağrıdan kollarım açık bi şekilde dolaştım.kıpkırmızı oldu.sertleşti,şişti.şuan çok şükür indi. Ama dolgunluk var.en azından şiş ve ağrısı yok yani.bende 35+1deyim.