CeyCeyim_23 Çatlaklar oluşmaması icin neler yapılmalı? Hangi kremler kullanılmalı? Ve kullanmaya hangi haftada baslanmalı 🙇🏼♀️ Öneriler lütfennn😳
Nurcan126 CeyCeyim_23 erken başlamak lazım mış en pahalı ürünü bile doğum ssora işe yaramıyor 6.ay tam zamanıdır alfa jel krem kullnym çok iyi sıkılaştrcı özelliği var
Selmaucman CeyCeyim_23 mrhba canm deriden deriye değişiyor ben mustela kullndım hem kremini hemde yağını biraz pahalı 🙁
Gulcezeren CeyCeyim_23 hamileliğimin en başından beri sadece vazelin kullandım 2 kutu bitirdim diyebilirim ve şimdi 33 haftalığım hiçbir tarafımda ne bir çatlak nede kızarıklık var o yüzden vazelini herkese öneririm çatlak kremlerinden daha çok faydası oluyor bence 😉
Sentrk Ben 9+4 haftaligim her dustan sonra zeytin yagi kullaniyormm..dogal oldugu icin...catlak oluşur mu bilemem zamanla gorecgm🥰
Deletedmom327 Bende frei oil kullanıyorum 12. Haftadan beri fakat inanılmaz kaşıntım var muhtemelen çatlıyorum
Deletedmom327 CeyCeyim_23 lireacı henüz almadım internetten trendyola vaktım.frei öl i kendi sitesinden aldım
Aslan233667 CeyCeyim_23 bio oil kullaniyorum tavsiye ederim. Ama gecenlerde bi bayan içeriğinin iyi olmadığını yazmış internette muhendis sayfasi mi ne varmış orda okumuş. Birazda genetik malesef
Elif_t CeyCeyim_23 bana doktorum lierac önerdi ama bünyeyle alakalı olduğunu söylüyorlar hep yani sürekli krem kullanıp da yine de çatlayan olmuş
Ozgee11 Hip bebe yağı aldım bende şimdilik 15. Haftamdayim. takviye yapacağım ama henüz karar veremedim