Arkadaşlar üniversite hastanesine gidiyorum doktor perinatolog profesör doğum da orda sezeryan olacak inş ama doktor prof olduğu için çıkışta 1200 tl gibi bir para çıkar dedi sezeryan için böyle bir para ödeyen var mı acaba? Ya da konu hakkında bilgisi olan?