Havva23 29 +2 günlüğüz bel ağrım ve ara ara kasıklarımda aşırı baskı hissediyorum ve acı veriyor bu durum bu haftalarda normal midir
mihrinazsumbul Havva23 bende yaşıyorum burda bekliyim bi anda kasığıma sancılı ağrı vuruyo 10 saniyede geçiyo sürekli değil ama bugün bi kere oldu ondan önce gece oldu bilemedim
arzu_glyprk Havva23 bende bel ağrısı hep vardı. Fakat kasıkta artık bebek toplanıyor ve baya baskı uyguluyor ağrıyor :/ 29+1 bu arada
arzu_glyprk Minegenel evet oldu hatta ben adet görür gibi kanama yaşadım son 1 haftadır. Yeni yeni düzeliyor
aybukeasya_2016 29+3 ben de bikac kez oldu şiddetli regl agrisi gibi ağrı geliyor 10 15 dk kadar sürüp geçiyor bide akıntım fazlalaştı benim de
Zezemeze Bende de oluyor bunlar, iki gün önce kontrol vardı her şey normal dedi demek ki bu süreçte normalmiş korkmayın :)
misafr bebek kilolariniz nasil kizlar bu arada 29+3 te 1250 az dedi doktor nette az cikmiyo sizce az mi 🙄