Bende bunu merak ediyorum aslında genelde 2. Sezeryan olanlar 38 dıyorlar gelısımını tamamlamıssa. Benım sıze bır sorum olacak 4 yasındaymıs oglunuz 2 yavrunuzuda Allah bagışlasın İlk ı sezeryan oldugu için 2.nin arası da 4 yıl varmış ya normal e yönlendirme olmadi demi?