Aras-Altay Gokce_ ben yaptırmadım doktorumla da paylaştım sen bilirsin dedi onun yerine düzenli açlık tokluk verdim şükür iyi çıktı iyi ki yaptırmadım dedim
Hayraz Gokce_ valla ablam gerekli değil yaptırma diyor da daha 15 haftaligim zamanı gelince belki yaptirmam
Esraaydn21 Gokce_ zaten dıyelımkı yaptırdın seker cıktı. dıyet verıyor sana . ekmek makarna seker tatlı tuketme dıo.. zaten bunları yedınde dokunuyosa bılkı sekerın var
Meleginannesi55 Aynen bende doktorum istiyosan yaptır ama ben gerek görmüyorum şuan suyun da iyi dedi zaten her ay sağlık ocağında tahlillerim yapılıyor doktor değerlendiriyor
Bezelyeveannesi Benim doktorum yaptirilmasi gerektigini savunuyor ben cok emin degilim ama annemde seker hastasi o yuzden yaptiricam :/
Merveeex Cabım yaptırma vucuda birden o kadar sekwr yuklemek manyıklı mı sence? Bnde yaptırmadım aclık tokluk sekerime bakıldı seker cıktı bnde demek ki o içeçege gerek yokmus bosver
Dilek1661 Nurcan126 24 ye yaptırdım yanlış hatırlamıyorsam ve şekerim çıktı suyum normal olmasına rağmen şeker çıktı o yüzden gerekli bence