Kızlar ben 6 haftalık hamileyim doktorum düşük yapmamak için bna progestan fitil verdi ve benim fitilim bugün biticek ben daha doktora da gidemicem sizden bilgi almak istedim ilacı tekrar alıp 3 aylık olana kadar kullansam bi sıkıntı olur mu yoksa şimdi kesiyim mi