MehtapArslanTursun Kızlar ellerim uyuşuyor ağrıyor karıncalanıyor. Uyutmuyr resmen ağrısı. 32+3 teyim bir haftadır böyle. Yaşayan var mı çare bulan
essrakenan MehtapArslanTursun bende 32+2 yim sabah kalktigimda elim sismis oluyo ve dediginiz gibi oluyor sislikten olablr sonra geciyo hareket ettikce falan
TubaKorkmaz Benimde sabah kalktığımda elim şiş özellikle sağ parmaklarımı oynatamıyorum kısa bir süre
Ravza Handeaslan616139 ben daha 12+6yim ama benimde ayni oluyo bazen yarım saat parmaklarımı acamadigim oluyo 😔
iremugurlatasoy Ben 38 deym ve ellerde sisme uyusma xok fena parmak eklemlerimi hareket ettiremiyorum parmaklarimi kiviramiyirum. Protein kacagi varmi diye gittm tansiyon normal cikti
MehtapArslanTursun iremugurlatasoy geçmş olsun sana da skıntıların biri bitiyor biri başlıyor resmen 😂 ne zormuş bu gebelik
Sebla55 Görümcemde de aynısı oldu senin haftalarda b12 eksıklıgınden oluyormus doktor iğne başladı doktoruna sor sende canım