Ecmelbeyza Kızlar yumurtlamayı değerlendirdikten hemen sonraki 1-2 gün içinde hissettiğiniz şeyler ne ? Kasık batması diyolar o ne tür bişey ve kasığın ne tarafında daha çok ? Bir de göğüslerde ağrı kaçıncı gün başlıyor
Tugce1803 Ecmelbeyza 17 aydır hiç kasık ağrısı olmadı bende. Bu ay oldu sadece o da sağ kasık ağrısı ve yine sağ tarafta gaz sancısı yumurtlama geçince ağrı ve sancı da geçti. Göğüs ağrısına hiç bakma en çok yanıltıcı o oluyor. Hiç göğüs ağrım olmazdı sonra bir kere başladı adetime 10 gün kala dedim herhalde hamileyim sonuç negatif o adetten sonra hep adet öncesi göğüs ağrım oldu uzun süre sonra yine göğüs ağrım olmadı dedim bu kez hamileyim yine değildim o yüzden her iki durumda da yanıltıcı..
Ftmnrr Ecmelbeyza bu kasık batması gogus agrısı bel agrısı yumurtlamanın belirtisi ve o gunlerı degerlendırmekten kaynaklı canım ben gebe kalmadan önceki yumurtlamalarımdada sürekli oluyodu kasık agrısı falan hatta bazen sag tarafım agrıyodu batıyodu bazen sol
Nerisasel Ecmelbeyza iyi geceler dollenmeden 1 2 gun sonra bisey hissetmessiniz sadece vucut isisi yumurtlama doneminde yuksek olur ben ovulasyon testinde pozitifi gordukten 9 gun sonra kasikta cekilme hisstim ve bas donmesiyle tahlil yaptirdim hamile oldugumu ogrendim 5 hafta 3 gunluk ogrendim 7 haftada gogs agrilarim oldu suan 11 hafta hala devam ediyor yani 1 2 gunluk bisey hissetmek zor ins bi 8 9 gune ayni duygulari yasarsiniz rabbim isteyen herkese yasatsin 🤲🤲
Ecmelbeyza Tugce1803 Benim de öyle oldu kasıktı göğüstü hepsi oldu ama göğüs ucu olmadı o farklı bi belirti bence sanki kasıkta batma olayını anlamadım
Diloselos Tugce1803 seni her gordugumde sana hep dua ediyorum valla Rabbim tez zamanda senide sevindirsin senin gibi bekleyen herkesi insallah canimm benim Allah kimsenin kucagini bos birakmasin insallah Amin🙏🙏🤗🤗
Ebaki Ecmelbeyza göğüs ucuna da güvenme cnm bnm iki aydır göğüs uclarım acıyo adet olmadan iki hafta önceden baslsyıp ama orta da fol yok yumurta yok yani hep adet oluyorum belirti aramayın salın kendinizi en iyisi bu
Ecmelbeyza En erken belirti hisseden arkadaşlar 🙏🏻🤗yazar mısınız lütfeeeen yani en en en ilk zamanlarda ne oldu bide göğüs ağrısı ne zaman başladı ve kasık
Sevval Ecmelbeyza adet olacak gibi ağrısı oluyo bide acayip şiş hissediyorsun sığınamıyorsun gögüs hassasiyeti hamileliği öğrendikten sonra oluyor ve kasık ağrısı hiç bitmiyor. 🌸
Mom91 Ecmelbeyza benim belime ağrı girmişti sağ tarafıma üşüttüm falan sandım bi ihtimal veremedim bir hafta kadar sürdü adetimde gecikince o zaman anladım ki ağrı galiba yumurtlamadan dolayısıylaymış ...🤗
1Vera_ Ecmelbeyza benim öyle bir kasık ağrım oldu ki apandisit falan herhalde dedim. Çok acayip gaz oldu o da aşırı sancı yaptı.
Koles37 Ecmelbeyza benim bel ve kasık ağrım cok fazlaydı gaz ağrısı sandım acile gittim orda beta ya bakmışlar öyle öğrendim hatta bu ağrıları öğrendiğimde beta 50 cıktı cok yeniydi belirtiler epey erken basladı ve hala kasık ve bel ağrım devam ediyor
Ecmelbeyza Tugce1803 yaa 😔göğüs ucu olursa şüphelerim daha isabetli olur diye düşünmüştüm güvenmemek gerek
Ecmelbeyza Tugce1803 yaaa inşallah öyledir çok minicik iğnelenme var ama o da çok saniyelik psikolojik heralde hemen de 1-2 güne ne olacaksa 😬
Merveaksoy Kızlar yumurtlamadan 1 ,2 gün sonra belirti hissetmezsiniz. Benim tam 11. Günümde aşırı göğüs ağrım ve kasık batmalarım oldu. Kasık batması dediğimiz şey aynı adet sancısı gibi . Şuan 4+6 haftalık hamileyim ve kasık ağrılarm hala devam ediyor.
Ecmelbeyza Nerisasel Aslında 1-2 günden ziyade o hafta içinde yani değerlendirme haftasında belirti merak ediyorum çoğu arkadaş kasık ağrısı demiş yumurtlamadan sonra hiç geçmedi diye ben de Yok ağrı