Eda-1 canım ben 15 senedir karaciğer hastasıyım sürekli ast alt tahlillerim bakılır . 35. Haftada ellerimin içi ayaklarımın altında inanılmaz kaşıntı başladı sonra gidip dr a şikayetlerimi söyledim . Ast alt ne bi bakalım dedi sonra özel de git safra asiti tahlilini yaptır dedi .. o arada benim bademciklerim şişti antibiyotik verdi başka bir dr . Neyse safra asitleri tahlili yaptırdım 11,4 çıktı yani normal değerinin 10 olması gerekirken 11 ,4 hiç de yüksek değildi . Alt ast de 54 39 çıktı tamam bunlar yüksek dedi dr um ama bebeği erken almamız için bunun 300 400 civarı bişey olması lazım dedi . Ben o ara kullandığım antibiyotiğin yan etkisi bebeği hareketsizleştirmiş ben bilmiyorum tabi bunu . Bi sabah kalktım çok hareketli olan bebek hareket etmiyor . Yani 6 saat bekledim tabi insan korkuyor son ayına gelmişsin ne oldu bu bebeğe bu hamilelik koleztazısı bebeğin anne karnında ölmesine sebep oluyormış . Korkarak hastahaneye koştum benim dr da randevu yoktu başka dr a gittim hemen nst ye aldılar bebek kalp atışları çok iyi dedi ama hareket etmiyor dedim dr da bizim için hareket önemli dedi en azından 36 olsun hemen alalım bebeği dedi. Ben de korktum iyice tabi benim dr a gittim hemen dedim böyle böyle bebeği almak istiyor ne yapayım kadın baya inceledi tahlilleri ya dedi bebeği alacak durum yok . Suyun iyi bebek hareketli bu ilaç yapmış olabilir . Değerlerin çok düşük sakin ol eve git bebeğin hareketlerini takip et . Cidden eve geldim bebek hareketlendi . Şu an 37 2 olduk normal doğum bekliyorum . Bugün gittim hatta herşey yolunda çok şükür . Sen de korkma değerlerin çok düşük . Başka bir dr a görün derim safra sonucun çıkınca