siyahbeyazz Hanımlar sizde de elde ve ayakta uyuşmalar kasılmalar oluyor mu? Son 2.3 gündür vücumda kaşıntılar arttı bunun için ne yapmam gerekir bilgisi olan varsa yazabilir mi??
Canan06 siyahbeyazz benm kasntim en basndn beri var hatta kırmızı kırmızı yuvarlaklarda oluştu çok kaşınıyor krem fln kullanmadm bebege deri yoluyla bulaşır diye kolonya döküyorum yakıyor biraz ama napym
Fikret_kayra siyahbeyazz cok is yapinca elimde kasilma oluyor neyden dolayi olurmus ki 38+2 yim bu arada