Deletedmom327 Kızlar 23+3 üz bugün.bebeği çok aşağıda baskı yapıyor gibi hissediyorum genital bölgeme baskı yapıyor gibi ve değişik bi his hissediyorum çok korkuyorum sizce normal mi?gün boyu iş yerinde oturarak çalışıyorum ondan mı oluyor acaba ?
Islim123 Deletedmom327 canım sertleşme gibiyse bendede oluyordu. Doktorum magnezyum verdi iyi geldi. Magnezyum eksikliğinden olabilir
zeyzey36 Deletedmom327 canım bende 27 haftalığım benim de hep aynıydı ve hala da aynı aşağıda karnım bebek baskı yapıyor ondan tuhaf his oluyor korkma
Deletedmom327 Islim123 sanki kasılıyor gibi ve sıkışıyormuş gibi değişik bişey hissediyorum canım son günlerde ki baskı arttı
Deletedmom327 Seymaaam evet canım çok sık idrara çıkıyorum ama bariz bebek aşağıda yani.kasıklarımdan da aşağıda genital bölgemde hissediyorum.yakınımda olan bi kaç hamile daha var benim karnım onlarınkine göre bayağı aşşağıda görünüyor ve yürürken ya da bi işle uğraşırken baskı hissediyorum
Seymaaam Deletedmom327 ben çok sık çıkıyorum idrara sabaha kadar uyuyamıyorum.şuan karnım da bir ağrı var sanki bebek bi yerini karnına dayıyor o ordan gidene kadar açıyor böyle buna kasılma ma diyorlar bilmiyorum anlayamıyorum
Duamucizem Deletedmom327 canimndikkat et alışmaları eve gelince ayağını yukarı uzatıp yat stres yaoma bide kontrole.gidinve rahîm agzininolctur her ihtimale karşı magnezyum kullan
Tubina Deletedmom327 benimde o haftalarda öyleydi doktorum bebeğin poposunun aşağı dönük olduğunu o yüzden öyle hissettiğmi söylemişti
Islim123 Deletedmom327 magnezyum eksikligi ve enfeksiyon canim ayni sey bendede oldu fotol ve magnezyum verdi iyi geldi bana olmuyor artik
Deletedmom327 Islim123 kontrolümüz haftaya ama şimdi doktoruma gitmelimiyim bilmiyorum inşallah bi sorun yoktur
Islim123 Deletedmom327 canım acile gidip enfeksiyon değerlerine batırabilirsin ona gore haftaya doktorun sonuçlardan yola çıkarak ilaç yazacaktir
Seymaaam Deletedmom327 benimde ilk neyin ne olduğunu bilmiyoruz işte Allah a emanetiz. Bana acilde magnezyum vermişlerdi onu içicem.
Deletedmom327 Sinem67 acaba normal mi değil mi anlayamadım valla bende 🤣inş bi sıkıntı yoktur ben hep gün boyu oturmak zorundayım bilgisayarla çok uğraşıyorum acaba benim pozisyonumdan mı bebek böyle oluyor bilemiyorum 😀
Deletedmom327 Seymaaam Allah yardımcımız olsun canım sağlıkla dünyaya gelsinler inş bende eşim gelince acile gitmeyi düşünüyorum
Seymaaam Deletedmom327 amin canım bi git bakalım idrar kan tahlili bide ultrason la bakmışlardı bana birde serum vermişlerdi sen yaptırmış miydin idrar tahlili.